by itu

Oma valokuva
Finland
Rakkaudesta tehdä käsillä kaunista on - by itu - Avainlippu käsitöiden ajatuksen sydän ♥ tarkemmin kotisivuilla byitu.fi -Tervetuloa ♥ by itu -blogi on ikään kuin tuotteen päälipuoli ja itu itte-blogi samaisen tuotteen nurjapuoli, eli itun nurinat. Molemmissa yhteneväisiä julkaisuja mm. koirat, vangituthetket, runoni. Mutta itu itte-blogissa ne ovat aikajärjestyksessä kun taas by itu-blogissa julkaisu järjestyksessä.

tiistai 30. heinäkuuta 2019

Että näin.. siis ei näin...



·       Hei! Olen jatkuvasti uutta oppiva TerraBotti Jenny. Kertoisitko minkä Kodin Terra myymälän valikoima sinulla on valittuna, niin pystyn auttamaan sinua.
TerraBotti Jenny
·        Nokia
·        T
Osaan auttaa sinua tällä hetkellä esimerkiksi Nokian aukioloajoissa ja muissa yhteystiedoissa. Ymmärrän kysymyksesi parhaiten, kun se on yksinkertaisessa muodossa. Miten voisin olla avuksi?
TerraBotti Jenny
·        Aukioloajat löytyy netistä.... tästä ei mitään hyötyä
·        T
Saatavuuden voit tarkistaa tuotekortilta, jonne pääset klikkaamalla tuotteen kuvaa. Valikoimaa en toistaiseksi pääse tarkistamaan. Haluaisitko, että tarkistan, olisiko meillä asiakaspalvelijaa vapaana, joka voisi auttaa asian kanssa? (vastaa kyllä/ei)?
TerraBotti Jenny
·        kyllä
·        T
Nyt en valitettavasti aivan ymmärtänyt kysymystäsi. Haluatko, että siirrän sinut asiakaspalvelijalle, joka voi auttaa sinua asian kanssa? Jos asiakaspalvelijoita ei ole juuri nyt vapaana, keskustelu päättyy.
TerraBotti Jenny

Koitin soittaa ensin, sivuilla kerrotaan puhelun hintaa, ei sitä että onko jonotus myös maksullista? 30 sekunttia joku pimputus, ei kerrota mihin puhelu meni tai yleensä puhelun maksullisuudesta. Eikös se piä kertoa?  Sitten "paina 1 jos... paina 2 jos... paina 3 jos... paina 4 jos asia koskee KodinTerra..." Painoin 4. "Puhelusi on yhistynyt keskukseen, valitsemassasi myymälässä ei vastattu, miten voimme auttaa?" tai jotain tuolleen... joo kiitos suljen puhelun 1,21 eikä vastausta, löytyykö etsimäni tuote heiltä. Toki Netin mukaan on, mutta toissa viikolla tosin eri liikkeen toinen tuote oli siten, että kun siellä sai myyjän puhelimeen, niin hän totesi että voi voi, eihän tuo netti ole ajantasalla.
No lähdenpä tästä sitten ajelemaan... ajoaika yhteensä noin tunti ja toteamaan onko ko tuotetta. Okei asuinalue kysymys, mutta eikös puhelimet ole keksitty että voi kysyä, soitin, kysyin chatista.. ja silti olen käyttänyt tähän sen ajan jolla olisin jo kyseisessä liikkeessä tutkimassa tilannetta. Jos kiinnostaa kuulla kuin kävi niin palaan asiaan.


Joitain tunteja myöhemmin:
No kaupas oli sitä mitä hain. Ja täytt viel toeta että Nokian KodinTerrassa on toella hyvä asiakaspalvelu, iloinen, auttava ja osaava. Jokusen kerran siellä käynyt, mutta mutta  "Johossa tökkii"... tämän päiväisen aspan kaa tilanteesta juttelin ja sain kuulla että en todellakaan ole ainoa jolle puelimitse on käynyt kuten mulle.